Multi-advertising: vanuit één centrale tool adverteren voor meerdere lokale verkooppunten.

Multi-advertising kan heel goed worden ingezet voor lokaal gepersonaliseerd adverteren. Vanuit een applicatie zijn de mulit-advertising campagnes voor lokale vestigingen aan te sturen. Je kunt op een eenvoudige en efficiënt op het zelfde moment gepersonaliseerd online adverteren voor meerdere lokale vestigingen op het zelfde moment. Hierdoor is multi-advertising perfect in te zetten voor franchise- en dealerorganisaties die lokaal doelgroepen willen bereiken, gezamenlijk met hun lokale verkooppunten.

Hoe werkt het Multi-advertising?

Gebruikmakend van de techniek en artifical intelligence (AI) van Facebook / Instagram en Google worden aan doelgroepen relevantie advertenties getoond van de vestiging, dealer of verkooppunt die het dichtstbij de potentiële klant aanwezig is. De techniek draagt ervoor zorgt dat zowel de merkuitstraling als de informatie van de lokale ondernemer zo goed mogelijk aan de juiste persoon wordt getoond zodat de lokale doelgroep wordt bereikt.

Multi-advertising tool van Brandlead; centraal campagnes uitrollen voor alle verkooppunten.

Met de multi-advertising tool van Brandlead kun je eenvoudig vanuit één applicatie voor meerdere lokale vestigingen tegelijk complexe online marketing campagnes uitrollen. Hiermee worden tijdrovende werkzaamheden bespaard die bijvoorbeeld gebruikt kan worden voor het analyseren van het resultaat van de campagnes. Via de multi-advertising tool van Brandlead kunnen ook direct de budgetten geautomatiseerd per regio en vestiging worden verdeeld, zodat ook hier handmatige werkzaamheden worden bespaard. De campagnes worden naast de gebruikelijke targeting mogelijkheden direct geautomatiseerd getarget in de omgeving van de vestigingsplaats van de dealer / verkooppunt. Hierbij wordt gebruik gemaakt van polygon / polygoon targeting of targeting o.b.v. een straal rondom een postcode.

Centraal video en banners inzetten met Multi-advertising.

De campagne middelen die worden gebruikt worden ook met de multi-advertsing tool van Brandlead geautomatiseerd genereerd. De campagne middelen kunnen bestaan uit dynamische banners en video’s. Templates zorgen ervoor dat de merkuitstraling en uniformiteit van de campagne wordt gewaarborgd en dat de informatie van de dealers / verkooppunten op een juiste wijze in de campagne middelen worden verwerkt. Op deze manier kan er in bulk vele gepersonaliseerde middelen worden gegenereerd.

Statistieken en data analyse via Multi-advertising tool.

De muti-advertising tool van Brandlead geeft met de statistiek module inzicht in de resultaten van de campagnes. Niet alleen op totaal niveau maar ook op vestiging / dealer niveau is data beschikbaar. Deze data wordt getoond in eenvoudig te begrijpen dashboards waardoor je snel tot de kern van de analyse van de data komt. Ook weet vanuit één centrale applicatie alles beschikbaar.

De voordelen van Multi-advertising.

• Effectief en efficiënt lokaal adverteren vanuit één tool
• Eenvoudig te gebruiken
• Tijd en dus kostenbesparend
• Lokale herkenbaarheid van dealers resulteert in hogere conversie
• Merkuitstraling blijft uniforme
• Data te analyseren vanuit één tool

Snel en eenvoudig posts en (video)advertenties personaliseren met Brandlead

Maak een afspraak

Bekijk hieronder een aantal voorbeelden van gepersonaliseerde video’s

Merken die al voor Brandlead® hebben gekozen