Hieronder staan voorbeelden van gepersonaliseerde advertenties die geautomatiseerd zijn gemaakt voor ondernemers van het ’t Stoepje. Vanuit het Brandlead platform kan eenvoudig voor een groot aantal ondernemers in een keer gepersonaliseerd worden geadverteerd op bijv. Facebook. Zowel de advertentievideo en -afbeelding is gepersonaliseerd als ook de links naar de websites van de ondernemers. De advertenties worden online hyperlokaal getarget in de regio van de markten waarop de Stoepje ondernemers in de week waarop de markt plaatsvindt. Dit alles is eenvoudig via het Brandlead platform aan te sturen voor het gehele netwerk van ondernemers van ’t Stoepje.
Microsites
Advertising
Bakkerij ‘t Stoepje
Bakkerij 't Stoepje, opgericht in 1979, is de bekendste en grootste franchise formule in brood, koek en banket op de markten in Nederland. De producten worden dagelijks vers gebakken in verschillende bakkerijen. Met 125 franchisenemers is ‘t Stoepje wekelijks op meer dan 800 markten te vinden.
Uitdaging
Ontwikkel een inspirerende website met dealerlocator waardoor de consument op eenvoudige wijze de dichtstbijzijnde markt kan vinden. Vanuit de dealerlocator moet doorverwezen kunnen worden naar de site van de ondernemer, die qua stijl volledig aan moet sluiten bij het merk.
Oplossing – Brandsite, microsites en advertising
Voor ’t Stoepje hebben we de nieuwe brandsite ontwikkeld met de microsite oplossing van Brandlead. Hiermee is het voor de marketeers van ’t Stoepje mogelijk om centraal ontwikkelde content eenvoudig door te delen naar de 125 dealers, die hierdoor geen tijd hoeven te steken in het onderhouden van hun site.
Daarnaast is het met de module gepersonaliseerd adverteren mogelijk om met gepersonaliseerde video's te adverteren op social media kanalen in de regio van de ondernemer.