Bakkerij ’t Stoepje, opgericht in 1979, is de bekendste en grootste franchiseformule in brood, koek en banket op de markten in Nederland. De producten worden dagelijks vers gebakken in verschillende bakkerijen. Met 125 franchisenemers staat ‘t Stoepje wekelijks op meer dan 800 markten.
Ontwikkel een inspirerende website met dealerlocator. En zorg dat deze de consument snel (ver)leidt naar de dichtstbijzijnde markt waar Bakkerij ’t Stoepje staat. Plus een dealerlocator die doorverwijst naar de lokale ondernemersite. Bijkomende vraag is, hoe brengen we de ondernemer lokaal onder de aandacht.
Brandlead® ontwikkelde voor ’t Stoepje de brandsite inclusief een microsite oplossing. De marketeers van ’t Stoepje delen alle centraal ontwikkelde content eenvoudig met de 125 dealers. Niet langer verliezen de hardwerkende ondernemers na een lange dag op de markt tijd met het onderhouden van hun site. Met de module “Gepersonaliseerd adverteren” publiceren de marketeers van ’t Stoepje gepersonaliseerde video’s op social media-kanalen, exact in de regio van de ondernemer.
Corporate website met 125 gepersonaliseerde microsites en gepersonaliseerde video-advertenties die getoond worden op Instagram en Facebook en alleen zichtbaar zijn in de regio van de betreffende ondernemer.