Skip to main content

Lokale online marketing campagnes

Lokale online marketing campagnes om klanten naar je fysieke winkel te trekken biedt veel kansen. 46% van de zoekopdrachten in Google hebben een lokale intentie. Het belang van lokale advertenties wordt hierdoor steeds belangrijker. Ook Google onderkent dit al een tijdje. Verschillende updates van Google zijn gericht op mogelijkheden om lokaal adverteren nog beter mogelijk maken. Google is in hoog tempo bezig de digitale en fysieke wereld beter met elkaar te verbinden.

Gelokaliseerde en persoonlijke content

Content lokaliseren houdt in dat merkuitingen worden aangepast aan bijvoorbeeld specifieke regio’s of vestigingen. Voor elk merk dat producten en diensten verkoopt op meerdere locaties is het van belang om de content te lokaliseren en personaliseren met gegevens van het verkooppunt. Op die manier is een boodschap voor (potentiële) klanten in de buurt van een verkooppunt persoonlijker en zullen ze zich sneller voelen aangesproken. Daarnaast kunnen merken de binding met de lokale ondernemers (de verkooppunten) verstevigen doordat zij investeren in communicatiemiddelen waarbij de dealers (verkooppunten) nadrukkelijk worden gekoppeld aan een merk. Voor alle betrokken partijen een win win situatie.

Snel en eenvoudig posts en (video)advertenties personaliseren met Brandlead

Maak een afspraak

Bekijk hieronder een aantal voorbeelden van gepersonaliseerde video’s

Merken die al voor Brandlead® hebben gekozen