Het aanbod voor interieurs is groot en divers. Waar moet je op letten als je een keuze maakt voor een nieuwe vloer, nieuwe gordijnen of een compleet nieuw interieur? Bij de interieurspecialisten van de Binnenhuisadviseurs zijn consumenten welkom voor het juiste advies. Met 54 aangesloten speciaalzaken door heel Nederland is er altijd een binnenhuisadviseur in de buurt.
De aangesloten leden van de Binnenhuisadviseurs zijn volledig zelfstandig. Zij willen de centraal ontwikkelde communicatie-uitingen deels personaliseren. Dit betekent dat de eigen identiteit, zoals logo en huisstijlkleuren, terugkomt in de uitingen. Ook willen de leden de lokale adviseurs in de mediamiddelen terug laten komen. Ideaal om het local hero-gevoel te versterken.
Brandlead® ontwikkelde voor de Binnenhuisadviseurs de brandsite en genereerde aanvullend 54 ondernemersites vanuit Brandlead®. Alle content is centraal ontwikkeld en wordt volledig gepersonaliseerd gedeeld op ondernemersniveau. De websites van de ondernemers met de gedeelde, maar gepersonaliseerde content op merk- en productniveau zijn uitstekend vindbaar in de zoekmachines.
Voor de maandelijkse campagnes ontwikkelt Brandlead® dynamische (video)advertenties, voor alle dealers gepersonaliseerd. Er wordt geadverteerd op Facebook, Instagram en Google in de regio van de dealer. De gepersonaliseerde (video)advertenties verwijzen naar specifieke campagnepagina’s. Ook worden de centraal ontwikkelde social media posts met Brandlead® gepersonaliseerd en geplaatst op de tijdlijnen van de ondernemers. Uiteraard geven de ondernemers hier toestemming voor.