Serta, een merk voor luxe boxsprings en matrassen, verkoopt haar producten via ruim 70 beddenspeciaalzaken. Deze zijn verdeeld over Nederland. Deze speciaalzaken geven consumenten het juiste slaapadvies over een luxe Serta boxspring of matras.
Serta wilde een compleet nieuwe, inspirerende site laten ontwikkelen. Met eveneens 100% grip op het merk. Met het behoud van de complete merkbeleving nadat de consument via de dealerlocator op de site van de dealer belandt. Ook wilde Serta meer regionale naamsbekendheid. En onder de aandacht komen bij consumenten in de regio van de dealers. Eerder adverteerde slechts een klein deel van de dealers, bijvoorbeeld in lokale kranten of met huis-aan-huis flyers. Dit was (te) kostbaar met te weinig resultaat.
Brandlead® ontwikkelde voor Serta de nieuwe brandsite voorzien van onze unieke microsite oplossing. Serta biedt nu de aangesloten dealers een microsite aan. De dealerlocator verwijst naar deze microsite van de dealer. De ruim 80 geactiveerde microsites zijn uitstekend vindbaar in de zoekmachines.
Meertalige brandsite met 80 gepersonaliseerde microsites en gepersonaliseerde video-advertenties. De video-advertenties worden getoond in de regio van de ondernemer op Facebook en Instagram.